Kurumsal eğitimlerde genel olarak, 90’lar ve 2000’ler arasındaki en büyük fark, teknolojinin eğitimdeki rolünün ve eğitimin daha bireyselleştirilmiş hale gelmesi. Bu dönemde, kurumsal eğitimler daha erişilebilir, etkileşimli ve kişiselleştirilmiş hale geldi. Eğitim kanalları farklılaştı. Çalışanlar dijital kanallardan da eğitilmeye başlandı.
Tüm bu yöntemler öğrenmeyi desteklemekle birlikte elbette eğitime yapılan yatırımların geri dönüşünü hesaplamak da karmaşıklaştı. İşte burada, çalışan eğitiminin ROI’si devreye giriyor. Bu metrik, bir eğitim programının kuruluşa sağladığı faydaları ölçerek, yapılan finansal yatırımın karşılığını belirlemeyi sağlar. Bu hafta ROI üzerine bir yazı paylaşıyoruz. Tam da eğitim planlamalarının hızlandığı bu dönemde önemli bir konu olduğunu düşündük.
Yayını okumak için tıklayın