Newfound Çağrı Merkezi Kalite Değerlendirme Hizmeti
Çağrı merkezinin görüşme kalitesinin dış gözle değerlendirilmesi önemlidir. Kurumun müşteri hizmetleri süreçlerini objektif bir perspektiften incelenmesini sağlar. Müşteri temsilcilerinin gerçek performans seviyesini ve müşteri memnuniyetini daha net bir şekilde ortaya koyar. Profesyonel bir kalite değerlendirme hizmeti, iç süreçlere ve çalışan performansına dair önyargısız ve tarafsız bir bakış sunar. Çağrı dinleme ve tarafsız değerlendirme, çağrı merkezinin güçlü yönlerini vurgularken, gelişim gerektiren alanları da belirlemeye olanak tanır. Ayrıca, dış gözden alınan bu analiz, kurumun kendi kör noktalarını görmesine olanak tanır. Bununla birlikte müşteri deneyimini iyileştirmek için gerekli adımları atmasına yardımcıdır.
Biraz da markaya olan katkılarından söz edelim. İşinde profesyonel kalite uzmanları tarafından yapılan değerlendirmeler, müşteri sadakati ve memnuniyetini arttırır. Böylece müşteri hizmetlerinde yakalanan yüksek standartlar, markanın itibarını güçlendirir ve rekabet avantajı sağlar. Ayrıca, çağrı değerlendirme sonuçları, çağrı merkezi çalışanlarının performansını artırmak için bir rehber olarak kullanılabilir. Böylece daha etkili ve verimli bir müşteri hizmeti sunulur. Bunun sonucunda uzun vadede markanın güvenilirliğini artar. Müşteri ilişkileri güçlendirir.
Newfound çağrı merkezi kalite değerlendirme hizmetini kadrosunda bulunan Cx Danışmanları ile verir. Çağrı dinleme ve değerlendirme sonrası oluşan eğitim eksikliği, yüz yüze workshoplar, dijital öğrenme yolculukları ve bire bir koçluklarla tamamlanır.
NASIL UYGULANIR?
HAZIRLIK VE PLANLAMA
DEĞERLENDİRME
DEĞERLENDİRME VE KALİBRASYON
Çağrı merkezinde vermek istediğiniz hizmetin kalitesi, mevcut durum ve yürünmesi gerekli olan yolun belirlenmesi için öncelikle mevcut çağrılar üzerinden ekibimiz değerlendirmeler yapar.
Konusunda uzman Müşteri Deneyimi Kalite Denetim kadrosu tarafından değerlendirme formları hazırlanır.
Çağrı merkezi kayıtların değerlendirilir. Bu aşamada ekiplere anında ileri besleme yapılabilmesi için anlık izleme ekranları sizlere açılır.
Newfound Çağrı Kalitesi izleme ekranlarından müşteri temsilcilerinizin günlük performanslarını, konu özelinde kalite puanınızı, operasyonun vardiyalara ve günlere göre kalite puanlarını izleyebilirsiniz.
Değerlendirilen çağrılarla ilgili veriler toplanır ve analiz edilir. Bu veriler, müşteri temsilcilerinin performansını, genel çağrı merkezi kalitesini ve müşteri memnuniyetini ölçmek için kullanılır.
Sonuçlar, periyodik olarak kalite raporları şeklinde sunulur. Bu raporlar, yönetime, müşteri hizmetlerinde iyileştirilmesi gereken alanlar hakkında bilgi sağlar.
Kalibrasyon, kalite değerlendirme sürecinin tutarlılığını sağlamak için tasarlanan bir süreçtir. Kalite analistleri, çağrı merkezi yöneticileri ve bazen müşteri temsilcileri bir araya gelir. Çıktılar konuşularak yeni dönem hedefleri belirlenir.
Çağrı Merkezi Kalite Değerlendirme Çalışmalarında Bizi Tercih Edin!
Neden çağrı değerlendirme hizmetini bizimle yürütmelisiniz?
Çünkü özel olarak geliştirilmiş sistemlerimiz ve sektörde yılların deneyimine sahip, bu işin mutfağından gelen kalite uzmanlarımızla, en doğru ve güvenilir analizleri sunuyoruz. Çağrı merkezinizin performansını değerlendirirken, her ayrıntıyı gözden kaçırmayan titiz bir yaklaşım sergiliyoruz. Newfound Çağrı Kalitesi İzleme ekranları sayesinde, çağrılarınızdaki müşteri deneyimini anlık olarak izleyebilir, detaylı raporlar alabilir ve ihtiyaçlarınıza en uygun çözümleri hızlıca hayata geçirebilirsiniz.
Bizimle çalıştığınızda, sıradan bir değerlendirme hizmeti değil, kaliteyi sürekli yukarı taşıyan bir ortaklık elde edersiniz. Outsource çağrı merkezinizin kalitesini doğru şekilde yönetebilirsiniz. Müşteri deneyimi danışmanlarımız, sektördeki geniş deneyimleri ve derinlemesine bilgi birikimleriyle, çağrı merkezinizin güçlü ve gelişime açık alanlarını net bir şekilde belirler. Bu sayede, sadece anlık iyileştirmeler değil, uzun vadeli ve sürdürülebilir başarı için stratejik adımlar atabilirsiniz. Kaliteyi en üst seviyeye çıkarmak ve müşteri memnuniyetini artırmak için, sizinle birlikte çalışmaya hazırız!