Kariyerine 2007 yılında HSBC Bank Telefon Bankacılığında Müşteri Hizmet Yetkilisi olarak başladı. Yaklaşık 4 yıl buradaki deneyiminden sonra farklı şirketlerde kariyer basamaklarını tırmandı. İlk olarak Tempo Çağrı Merkezinde, sonrasında ise Turkcell Global Bilgi de 4 yıl Takım Liderliği görevlerinde bulundu. Ardından Webhelp Çağrı Merkezinde önce Operasyon Yöneticiliği, ardından Operasyon Müdürü olarak görev yaptı.
Yöneticilik yaptığı süre boyunca bir çok takım lideri ve operasyon yöneticisi yetiştirerek gelişimlerine katkı sağladı. 2023 yılı itibari ile sektörde edindiği deneyimleri Newfound Creative Academy bünyesinde; çağrı merkezi performans gelişimi, müşteri hizmetleri yetkinlik eğitimleri kapsamında eğitim ve danışmanlık vermektedir.